Kundportalen och Nordstadens webbplats
På www.nordstaden.se finns ytterligare information. Där finns instruktioner för hur ni skapar ett konto första gången och mer information om hur portalen fungerar.
Felanmälan
Felanmälan avser föreningens fastighet inklusive gemensamma utrymmen. Har ni problem i er lägenhet ska ni ”Beställa ett arbete”. Ring vår kundtjänst på 08-32 40 60 under våra öppettider, alternativt skicka e-post till eller logga in på kundportalen och registrera ert ärende. Klicka här: felanmälan så kommer ni till Nordstadens formulär. Om ni väljer att skicka e-post är det viktigt att ni anger vem ni är, var ni bor, vilket nummer vi kan nå er på samt naturligtvis en beskrivning av problemet.
Kontorets öppettider
Vi har öppet måndag till fredag 07:00–16:00, dag före helgdag stänger vi 13.00.
Vårt kontorsnummer är 08-32 40 60.
Jouravtal Dygnet
Nytt jouravtal med ett företag som heter Dygnet.